×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در اولین جلسه قرارگاه مسکن استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: قرارگاه ها اهداف مهمی را دنبال می کنند برای تحقق آنها اقدامات ویژه ای در مدت زمان کوتاهی دنبال می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از این اهداف، پیگیری برای تامین مسکن محرومان است از این رو کمیته مسکن محرومان ذیل قرارگاه تشکیل می شود.

عبداللهی با بیان اینکه تعاونی های مسکن ادارات و دستگاه ها باید تشکیل شوند و اگر موانعی دارند، نسبت به حل آنها اقدام شود، افزود: باید ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی قولنامه ای و ساخت و ساز های مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز مهمترین رویکرد اجرای نهضت ملی مسکن در استان، ساماندهی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری برشمرد و گفت: باید مردم را برای این منظور ترغیب و تشویق کنیم و از سازندگان مطرح و خوشنام جهت اجرای طرح استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرداری ها باید امتیازهای ویژه ای برای نوسازی بافت های ناکارآمد شهری بدهند، گفت:ضرورت دارد طبق منویات مقام معظم رهبری در ساخت و ساز ها معماری ایرانی اسلامی اجرایی شود.

استاندار البرز در پایان با تاکید بر اینکه از سوی دیگر باید به مشکلات مسکن های مهر و تامین زیر ساخت‌های لازم برای رفاه ساکنان، رسیدگی ویژه شود، گفت:اجرای مرحله به مرحله نهضت ملی مسکن باید تحت نظر نظام مهندسی استان صورت گیرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});