×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد از مشکلات شهر کرج پس از هر بارندگی/طنز تلخ روزهای بارانی کرج در شبکه های اجتماعی
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، مجتبی حاجی قاسمی در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر کرج با خبرنگاران که بمناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس شوراهای اسلامی، در تالار شهیدان نژاد فلاح کلانشهر کرج برگزار شد. در پاسخ به سوال خبرنگار تارا نیوز مبنی بر اینکه در روزهای بارانی ابگرفتگی معابر سطح شهر کرج به طنز تلخ در کشور تبدیل شده و باید برای این معضل بزرگ چاره ای اندیشید، اظهار کرد: می دانیم اصلی ترین معضل شهر کرج آبهای سطحی و بروز مشکلات ناشی از آن در روزهای بارانی است و از این بابت از شهروندان نیز عذرخواهی کرده ایم.

وی در ادامه افزود: اکنون طرح ها و پروژه های مختلفی برای جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی رودخانه ها و نهرهای شهر کرج در دست اقدام است.

حاج قاسمی با اشاره به اینکه با همکاری سایر دستگاههای اجرایی  همچون آب منطقه ای البرز درصدد انتقال آبهای سطحی در جنوب شهرستان کرج هستیم، گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون تا چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.

حاج قاسمی با اعلام اینکه قطعه چهارم احداث شبکه جمع آب نهرهای دلمبر و سیاه جوی کرج به تازگی پایان یافته است اظهارداشت: شورای شهر و مدیریت شهری تمام توان و تلاش خود را برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه شهری و مطالبات مردم همزمان با رشد و توسعه‌ی شهر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});