×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، مجتبی عبداللهی در مراسم گشایش کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) که روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در محمدشهر شهرستان کرج برگزار شد، افزود: اکنون اراده دولت محترم سیزدهم بر ارتقا کیفیت معیشت و رفاه مردم و تقویت زیرساخت های کشور بویژه استان البرز است.

وی ادامه داد: البرز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی دولتی و خصوصی دارد که با توجه به روند تکمیل پروژه ها، این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به دو برابر افزایش می یابد. عبداللهی تلاش های کادر بهداشت و درمان استان را ارج نهاد و مسئولان مربوطه را مکلف کرد تا هر چه در توان دارند برای ارتقا رفاه و معیشت آنها استفاده کنند.

استاندار البرز گفت: نیت پاک خیرین و واقفین را نشات گرفته از روح بزرگ آنها دانست و گفت: این افراد ایثارگر و انسان دوست از دارایی خود برای خدمت به همنوعان وقف کرده و هیچ چشمداشتی ندارند بنابراین باید آنها را ارج نهاد.

ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید .

این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش های توسعه ای این کلینیک در نظر گرفته شده است . این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و … فعال می باشد. مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});