×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موسسه صوفی گشت با آخرین متد جهانی سالانه ۱۰۰ نفر  را وارد دنیای گردشگری می کند
تارانیوز

 به گزارش تارا نیوز، صبا صوفی در اولین گردهمایی اساتید گردشگری که در سالن جلسات هتل همای تهران برگزار شد،اظهار داشت: در سالهای اخیر رشد گردشگران ورودی شتاب بیشتری داشته تا آنجایی که در کشورهای مختلف آژانس های هواپیمایی متعددی شروع به فعالیت کردند.
صوفی ادامه داد: در طی چندین دهه گذشته صنعت گردشگری و متعاقبا بخش آموزش را به شدت متاثر کرده است اما امروزه با توجه به ثبات نسبی در این عرصه­ توانسته ­ایم در بخش آموزش موفق عمل کنیم .
وی در ادامه افزود: در محیط بین الملل، صنعت گردشگری با مسائلی چون امنیت و ایمنی، این صنعت بسیار شکننده شده است.
مدیر عامل موسسه بهار ارتباطات ایرانیان با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری در زمینه کیفیت خدمات و مشتری مداری در گردشگری صورت گرفته است. افزود: از جمله این اقدامات برگزاری نشست و دوره های گردشگری به صورت بین المللی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در جهت پرورش سیاست ها برای بهبود آموزش و یادگیری در گردشگری صورت گرفته است.
صوفی با اشاره به اینکه بسیاری از شغلهای موجود در صنعت گردشگری در بخش هتلداری است که حدود یک سوم کل مشاغل را شامل می شود،بیان کرد: امروزه تعداد موسسات و سازمانهای درگیر امر آموزش و تعلیم گردشگری بسیار زیاد شده اند مراکز تجاری نیز با همکاری موسسات و دانشگاه ها مبادرت به برگزاری دوره های آموزشی نموده اند.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر برخی از موسسات آموزش گردشگری مبادرت به بالا بردن کیفیت آموزش گردشگری، نه تنها برای همگام شدن با توسعه جهانی این صنعت،  بلکه به جهت ایفای نقش هادی و رهبری در این میان نموده اند.
 نقش آموزش در مقوله گردشگری بسیار موثر است
مدیر عامل موسسه آموزشگاه بهار ارتباطات ایرانیان نقش آموزش  در بخش دیگری از سخنانش مقوله گردشگری بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: آموزش مستمر و مداوم همواره موجب پویایی می شود.
صوفی اذعان کرد: این موسسه گردشگری با ۱۵ سال سابقه گردشگری و هتلداری تحت پوشش فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی گردشگری اقدام به دوره های آموزشی با اعطای مدارک معتبر می کند.
وی به آموزش فراگیران اشاره و تصریح کرد: انشالله با این تعامل و همکاری بین موسسه ، اسانید و فراگیران شاهد رشد و شکوفایی صنعت گردشنشگری باشیم .
مدیر عامل موسسه بهار ارتباطات ایرانیان در پایان خاطرنشان کرد: موسسه صوفی گشت با برگزاری دوره های آموزشی موازی با آخرین متد جهانی سالانه ۱۰۰ نفر را آموزش و وارد دنیای جدیدی از گردشگری می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});