×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 البرز می تواند الگو و پیشرو در کشور برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که روز چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور علی آقا حسین بیگی، معاون پیشگیری و کاهش عرضه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتش، افزود: بر این باور هستیم که برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز که باید با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از فناوری های نوین و سیستم های هوشمند در این راستا اقدام شود.

وی ادامه داد: ثبت کالاهای ورودی و خروجی به انبارها و نظارت جدی بر مبادی، گام موثری در پیشگیری از قاچاق محسوب می‌شود. عبداللهی گفت: در این رابطه به جد تابع ستاد کل هستیم و به طور قطع اهداف و برنامه های کلان را در برش های استانی دنبال می کنیم.

عبداللهی افزود: انتظار می‌رود با ارائه طرح ها و برنامه های ویژه از این پدیده مخرب جلوگیری شود و این آمادگی در استان البرز نیز وجود دارد. استاندار البرز گفت: امید است که با جدیتی که در دولت محترم سیزدهم و به تبع آن استان البرز وجود دارد بتوانیم پیشرو در کشور برای تحقق اهداف و منویات نظام و مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشیم.

در این نشست علی آقا حسین بیگی، معاون پیشگیری و کاهش عرضه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور نیز به تبیین و تشریح اهداف و برنامه های کلان این ستاد پرداخت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});