×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مهرداد کیانی روز دوشنبه هشتم اسفندماه در آیین افتتاح خط ۲ قطار شهری کرج (ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر) که با حضور وزیر کشور، استاندار البرز و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از مردم برای طولانی شدن راه‌اندازی پروژه قطار شهری کرج صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان کرد: شهرهایی که با کرج کلنگ احداث قطار شهری را به زمین زدند سال‌ها است از مترو در حال استفاده کردن هستند اما به دلایلی بعد از قریب به دو دهه مترو کرج راه‌اندازی شد.

شهردار کرج تصریح کرد: با این وجود بسیار خوشحال هستم که بخشی از پروژه مهم قطار شهری کرج به طول ۶ کیلومتر در دوران مدیریت بنده به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: عزیزان زیادی در این سال‌ها برای راه‌اندازی این پروژه تلاش کردند، حدود ۵ سال هم این پروژه راکد مانده بود اما با حمایت اعضای شورای شهر ششم این اتفاق بالاخره رخ داد و امروز شاهد راه‌اندازی آزمایشی‌ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر هستیم.

شهردار کرج متذکر شد: همه تلاش ما اتصال پروژه مترو به‌ایستگاه شهید سلطانی و در ادامه مترو تهران است که تلاش می‌کنیم تا پایان دوره ششم شورای شهر کرج به صورت کامل محقق شود.

شهردار کرج با اشاره به نیاز پروژه قطار شهری کرج به حمایت‌های دولتی خاطرنشان کرد: قطعاً با حمایت دولت محترم در آینده نزدیک، شاهد تکمیلِ پروژه قطار شهری کرج خواهیم بود.

تکمیل ۲ پروژه عمرانی کرج نیازمند حمایت دولت است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج نیازمند حمایت بیشتر دولت است.

علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت دولت محترم، استاندار و تقدیر از زحمات بی شائبه و تلاشهای مدیران و اعضای شورای شهر  ادوار گذشته در راه اندازی پروژه ملی قطار شهری اظهار داشت: امروز به همت دولت محترم، شورای شهر و مدیریت شهری  فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج به طول حدود ۵٫۵ کیلومتر شامل ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای احداث خط ۲ قطار شهری کرج افزود : شورای ششم در حالی این پروژه را تحویل گرفت که سیستم برق پروژه تکمیل نبود و قطارها در تهران بودند.

قاسم پور اذعان کرد: بزرگراه شمالی کرج که هزینه آن بر شهروندان این کلانشهر تحمیل شده در واقع یک مسیر ملی برای تردد ساکنان استان های مختلف کشور از جمله تهران است.

وی تاکید کرد:  تکمیل این پروژه با کمک دولت نقش اساسی در روان سازی ترافیک استان البرز دارد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});