×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگران در کشور با تلاش خود تولید اقتدار می‌کنند
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، سید محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این بازدید در گفتگو با کارگران این واحد تولیدی، با تبریک هفته کار و کارگر گفت: احترام و پاسداشت مقام کارگر یک موضوع اعتقادی در مکتب فکری ماست، پیامبر عظیم الشأن ما به دستان کارگران بوسه می‌زنند. پیامبر ما انسان حکیمی است و فرمایش ایشان در نظام اداره و تحول جهان موضوعیت دارد.

سید محمد حسینی در ادامه گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه نیز همین نگاه را به جامعه کارگران داشتند و کارگران را مبنای توسعه کشور می‌دانند.‌ امام خمینی ره می‌فرمودند خداوند نیز کارگر است.‌

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با اشاره به وعده صادق و اقدام تنبیهی ایران به قدرت‌های ظالم و مستکبر گفت: اگر امروز جوانان ما در کشور با اقدام سنجیده و قدرتمندانه خود در پاسخگویی به رفتارهای خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی بر آنان می‌زنند و تولید اقتدار می‌کنند، این اقتدار در سایه تلاش و مجاهدت جوانان و کارگرانی است که پای خط تولید در ابعاد مختلف کشور ایستاده اند.

سید محمد حسینی در ادامه گفت: به نظر من سوخت آن موشک‌هایی که بر پیکر استکبار فرود آمد و آنها و حامیان مستکبران شان را در کما فروبرده است، همان ایمان و عزم جهادی است که در کارگران وجود دارد. این اقتدار کشور مرهون رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی ما در تولید و توسعه کشور یعنی کارگران و کارآفرینان است.

وی خاطر نشان کرد: در نظام تحولی ، کارگر اثر بخش است، اوج آرزو و مقام و مرتبه مدیران ما هم باید اینگونه باشد که کارگر ملت باشیم. اگر کارگر نباشد، تولید کننده نباشد، کارآفرین نباشد، اثر آن موشک هایی که بر پیکر استکبار فرد می آید یک اثر موقتی است.

وی در پایان گفت: به نمایندگی از تمام مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار تواضع می کنم مقابل کارگران عزیز و هفته کار و کارگر را تبریک عرض می‌کنم و آرزو می‌کنم همه مجموعه‌های تولیدی همانند این شرکت که می تواند به عنوان یک مدل در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، در تولید دانش و رفع نیازهای کشور، توسعه صادرات است، با مشارکت جوانان این مرز و بوم توفیقات فراوانی کسب نمایند.

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});