×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، احمد وحیدی ظهر امروز دوشنبه در مراسم بهره برداری آزمایشی قطار شهری کرج اظهار کرد: از مجموعه مدیریت شهری کرج، استاندار البرز و تمام کارگران و مهندسین و اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار مترو کرج همت کردند قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: امید است با همت روحیه جهادی استاندار و شهردار کرج این مهم به سرانجام برسد و قطار شهری به طور کامل به بهره برداری برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه مترو یک امر لازم و ضروری محسوب می شود، گفت: البرز یک استان راهبردی است و در کنار تهران هم بستگی و پیوستگی دارد و بار تهران را به دوش می کشد و این نشان از اهمیت و فوق العاده بودن این استان است.

وحیدی ادامه داد: سه شهر کمالشهر، محمد شهر و ماهدشت خواست عمومی مردم است در تقسیمات کشوری قرار گیرند و اعتبارات برای اجرای پروژه ها و رفع مشکلات این شهر اختصاص یابد.

وی گفن: تلاش دشمنان بر اینست که القای منفی از کشور ما نشان دهند اما رشد صادرات نشاندهنده توسعه اقتصادی به رغم تحریم ها است.

وی با اینکه در حوزه قطار شهری در کشور اقدامات ویژه‌ای انجام شده، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۳۳۰ کیلومتر مترو در کشور اجرا شده و در نظر داریم ۲۳۰ کیلومتر دیگر نیز با ۱۳۷ ایستگاه احداث کنیم که بناست به زودی قسمت قابل توجهی از آن به ثمر بنشیند.

وحیدی بیان کرد: احداث مترو تاثیر بسیاری در توسعه سیستم حمل و نقل عمومی دارد و موجب کاهش ترافیک می شود.

وی متذکر شد: در این راستا تامین اعتباری ۲۲۰۰  میلیارد تومانی را داشته‌ایم که قرار است ۶۰۰ میلیارد تومان آن در سال جاری اختصاص داده شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});