×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست تخصصی بانوان فعال رسانه استان البرز برگزار شد/ انتخاب هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه البرز
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، در ابتدای این نشست ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه البرز بر ضرورت هم اندیشی‌ مستمر و تعیین مصداق‌هایی برای جهاد تبیین به اقتضای شرایط تاکید و نقاط ضعف و قوت فعالیت رسانه‌ در حوزه بانوان را تشریح کرد.

وی گفت: بانوان با تلاشهای پیگیرانه خود امروز حدود ۷۰ درصد از فعالان تخصصی در عرصه رسانه در البرز را تشکیل می‌دهند. در ادامه اعضای حاضر به نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد مشکلات و معضلات جامعه بانوان خبرنگار و سایر بانوان استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد‌.

در پایان “سرکار خانم فهیمه سادات خضری” به عنوان “مسئول بانوان سازمان بسیج رسانه استان البرز” معرفی و ایشان با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ ترکیبی به سر می‌بریم اظهار داشت: دشمن تمام قوای خود را به میدان آورده و از هر سلاحی علیه انقلاب اسلامی زن و خانواده استفاده می کند. وی افزود: هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه استان البرز در حوزه زنان و مشکلاتی که در خانواده و اجتماع دارند، مورد بحث و پیگیری قرار خواهد داد که در این حوزه به حمایت اصحاب رسانه بانوان به صورت تخصصی نیازمند است. ️

همچنین انتخابات رئیس و نائب رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج رسانه استان البرز برگزار و “خانم‌ یاسمن مرادی به عنوان “رئیس و رقیه دین محمدی” به عنوان نائب رئیس با رای بانوان حاضر در جلسه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});