×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان با تاکید بر ضرورت احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان، اظهار کرد: این واحدها از ظرفیت های فراوانی در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید دارند، بنابراین باید هر چه سریع تر، مشکلات آنها احصا و حل شود.

وی ادامه داد: تمامی لکه های صنعتی استان باید شناسنامه دار شده و به ناحیه و شهرک صنعتی تبدیل شوند، چراکه بواسطه تحقق این امر، واحد‌های مستقر با بهره گیری از مزایا و امتیازات شهرک های صنعتی، از امکان رشد و توسعه و اشتغالزایی برخوردار می شوند.

عبداللهی گفت: همراهی بانک ها تاثیر بسزایی در کارآفرینی و اشتغالزایی دارند بنابراین ضرورت دارد بانک های استان بویژه در بخش خصوصی جهت اعطای تسهیلات و جذب اعتبارات تبصره ۱۸ پویا تر شوند.

وی افزود: کارگروه های ذیل قرارگاه باید گزارش دقیقی از فعالیت های ارائه دهند تا موضوعات مربوطه به صورت تخصصی و ویژه دنبال شوند.

استاندار البرز با اشاره به ارائه طرحی در خصوص کاریابی در بستر فضای مجازی، گفت: تمامی جوانب این را باید با بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، در نظر گرفته و سپس در خصوص اجرای آن تصمیم گیری شود.

وی افزود: تمامی شهرک های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند ولی مسائلی همچون محل اسکان کارگران و تسهیل در تردد آنها نیز مطرح است، برای این منظور هفته گذشته عملیات اجرایی یک سالن اسکان کارگران در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز شد.

عبداللهی گفت: باید طبق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت محترم سیزدهم، نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و تسهیلات لازم را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});