×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا جهانشاهلو با بیان این مطلب ضمن قدردانی از صدا و سیمای البرز و اصحاب رسانه استان که در معیت کاروان دولت مردمی در ستاد گرامیداشت هفته دولت در قالب تور رسانه ای سفیر آگاهی و تنویر افکار عمومی بودند، اظهار داشت: اصحاب رسانه استان بویژه همکاران گرانقدری که با حضور میدانی خود در برنامه های مختلف ستاد گرامیداشت هفته دولت همراه و همقدم با مسئولان و دولتمردان دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی در برنامه های از پیش تعیین شده حضور داشتند، گام بسیار مهمی در آگاهی بخشی به شهروندان از عملکرد دولت مردمی سیزدهم داشتند که بیانگر عمل به رسالت واقعی آنان است.

وی افزود: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در پیگیری موضوعات مردمی اهمیت اطلاع رسانی بیش از گذشته در محور برنامه های کارگزاران این حوزه قرار است که نشان از تدبیر و نگرش رسانه ای آنان دارد.

به گفته وی این مهم در دولت مردمی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد چراکه توقع مردم فهیم ایران از این دولت بیش از دولت های گذشته است.

جهانشاهلو در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل اخبار و اطلاعات مربوط به گرامیداشت هفته دولت در استان البرز پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل صورت گرفته از تعداد اخبار منتشره به مناسبت این هفته، خبرگزاری ایرنا، سپیدارنیوز، پرتال اطلاع رسانی استانداری البرز، مهرنیوز، کرج رسا، فارس، ایسنا، ایلنا، دیده بان البرز و رمزگشا؛ ۱۰ رسانه آنلاین برتر به لحاظ تعداد اخبار قرار داشته و سایر رسانه ها نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

گفتنی است بر اساس این تحلیل، در بازه زمانی ۲ الی ۱۲ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت در مجموع ۵۹۶ خبر در رسانه های مختلف استان منتشر شده است که به ترتیب؛ تلگرام با ۴۰٫۶۷ درصد، پایگاه های خبری با ۲۴٫۱۹ درصد، خبرگزاری ها با ۲۳٫۴۶درصد، اینستاگرام با ۵٫۷۴ درصد بیشترین منابع خبری را تشکیل می دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});