×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در نشست با فعالان اقتصادی مجموعه پیام که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری در حوزه شرکت های دانش بنیان شناخته شده است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا البرز در چهار چوب توسعه قرار گرفته و در آینده ایی نزدیک در حوزه دانش بنیان و شتاب دهنده ها تحول بزرگی ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: از ویژه گی هایی که دولت سیزدهم دارد می توان مردمی بودن، رشد و ارتقا مراکز اقتصادی و تولیدی بنگاه های دانش بنیان، گسترش روابط خارجی کشور و تعاملات گسترده با جهان اسلام وهمسایه برشمرد.

عبداللهی با اشاره به اینکه ایران به عنوان کشور ثروتمند، قدرتمند در منطقه و دنیا شناخته شده است، افزود: از اینرو استان البرز نیز گام هایی اساسی درحوزه اقتصادی در مراکز تولیدی و صنعتی برداشته است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان البرز، گفت: ۲۰۰ مصوبه در استان البرز داشته ایم که ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات از مصوبات تحقق یافته است که با درنظر گرفتن پروژه های خصوصی وبانک ها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات پیش بینی شده است.

استاندار البرز عنوان کرد: در این ایام هفته دولت در استان البرز ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با ۲ هزار و ۸۰۰ شغل، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی قابلیت های ویژه ایی از لحاظ منطقه دیجیتال و شرکت های دانش بنیان و صادرات دارد و به عنوان قطب اقتصادی در کشور شناخته شده و تحول ویژه ایی در منطقه ایجاد کرده است.

عبداللهی با اشاره به مشکلات برق شهرک های صنعتی، گفت: قادر هستیم تا به روش نوین در درون شهرک ها برق تولید کنیم که در مجموعه اقتصادی پیام این اتفاق افتاده است.

استاندار البرز در پایان گفت: راه اندازی تصفیه خانه و تحقق بازچرخانی آب، ساماندهی حلقه دره و راه اندازی زباله سوز با توجه به محدودیت های اعتباری با تعامل و همفکری شهرداری ها در دستور کار قرار گرفت.
.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});