×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: تعداد بیماران و مراجعین سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان همچنان رو به افزایش است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۶۳۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با هفته‌های گذشته افزایش داشته است.

وی توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص و ۱۴۷ نفر هم بستری شده‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به روند سریع واکسیناسیون در استان گفت: خوشبختانه واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال به پایان رسیده و از دیروز (سوم مرداد) واکسیناسیون افراد بالای ۵۸ سال شروع شده است.

وی ابراز کرد: افراد بدون ثبت نام و دریافت پیامک نباید به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند چون تجمع بی مورد احتمال شیوع را افزایش می دهد.

بابایی در پاسخ به اینکه آیا کسانی که واکسن کرونا تزریق کرده‌اند باز هم به این ویروس مبتلا می‌شوند، توضیح داد: بیشترین میزان ایمنی واکسن دو تا چهار هفته بعد از تزریق مرحله دوم است به همین دلیل کسانی که واکسن زده‌اند هم نسبت به ایمنی دائم در مقابل این ویروس مصون نیستند و نباید فکر کنند می‌توانند ماسک نزنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت باشند.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});