×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز دبیرکانون های خدمت رضوی استان البرز روز پنجشنبه در نشستی که در محل نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز  به مناسبت هفته کرامت برگزار شد با اشاره به اینکه در سال جاری  به دلیل تقارن دهه کرامت  با ایام انتخابات، برنامه های این دهه با یک هفته تاخیر آغاز می شود، افزود: خادمان حرم رضوی از فردا جمعه وارد استان شده و برنامه ها به صورت رسمی از صبح شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: این برنامه ها تا روز پنجشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، و برای ایام کرامت ۱۶۰ برنامه پیش بینی شده است.

قاضی خانی گفت: خادمان حرم رضوی در قالب ۲ کاروان در شهرستان ها و نهادهای مختلف حضور یافته ضمن اینکه با جمعی از ایثارگران و کادر درمان نیز دیدار خواهند داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنلانش به خدمات کانون های خدمت رضوی در استان البرز اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر تولیت فعلی حرم مطهر رضوی، خدمات ارایه شده از سوی آستان قدس رضوی نه تنها برای مجاوران و زائران حرم اختصاص دارد بلکه به مردم سراسر کشور در برهه های مختلف و به خصوص بلایای طبیعی خدمات قابل توجهی را ارایه می دهد.

قاضی خانی  با اشاره به اینکه از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون از محل نذورات، خیرات و موقوفات آستان بالغ بر ۶۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین محرومان استان البرز توزیع شده است، ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک کرامت سه هزار بسته معیشتی و حدود ۱۵ هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین محرومان توزیع می شود همچنین آزادسازی ۳۰ زندانی از دیگر برنامه های این کلنون است.

وی با اعلام این خبر مبنی بر اینکه ۱۵ سری جهیزیه تهیه و هفته آینده بین نوعروسان توزیع می شود، افزود:  جشن ازدواج ۱۵ زوج جوان هفته آینده همزمان با روز ولادت امام رضا (ع) انجام و جهیزیه تهیه شده به آن ها اهدا و سپس این زوج ها برای شروع زندگی خود به مشهد مقدس اعزام می شوند.

قاضی خانی در پایان گفت: ۱۱ هزار البرزی به عنوان خادمیار افتخاری آستان قدس در استان البرز در ۲۵ عرصه خدمتی ارایه خدمات دارند.

حمزه قزلباش مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز با اعلام برنامه های  کاروان های زیرسایه خورشید گفت: ۲ کاروان زیر سایه خورشید با حضور در استان از روز شنبه برنامه های خود را به صورت رسمی آغاز می کنند و این کاروان ها روز شنبه در کرج و کمالشهر، روز یکشنبه در اشتهارد و ساوجبلاغ، روز دوشنبه در فردیس و طالقان، روز سه شنبه در کرج و غرب کرج، روز چهارشنبه در نظرآباد، محمدشهر و آسارا و روز پنجشنبه در ماهدشت، کوهسار و چهارباغ حضور خواهند یافت.

وی  افزود: همچنین جشن اصلی این دهه روز سه شنبه همزمان با روز ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) با حضور مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در آستان مقدس امامزاده محمد (ع)‌حصارک کرج برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});