×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارا نیوز، منوچهر غفاری تاکید کرد: با توجه به بارش برف در هفته گذشته و برودت موجود احتمال ماندگاری برف در معابر و بروز اختلال در تردد خودروها، کلیه شهرداری‌های سطح استان و اداره کل راهداری و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان باید آمادگی لازم در خصوص برف روبی، بازگشایی معابر، نمک پاشی و مواجه با شرایط بارش فردا و روزهای آتی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بارش‌های قابل ملاحظه در چند روز گذشته، استمرار بارش در مناطق کوهستانی استان به خصوص در امتداد محورهای مواصلاتی جاده چالوس و شهرستان طالقان و همچنین احتمال ریزش بهمن در مسیرهای مذکور، از همشهریان عزیز درخواست می‌شود از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر به شدت پرهیز کرده و از هرگونه فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب و در مصرف منابع انرژی به‌ویژه گاز و برق صرفه جویی داشته باشند.

شایان ذکر است هشدار نارنجی در هواشناسی از هشدار زرد شدت بیشتر و از هشدار قرمز شدت کمتری دارد و در آن پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});