×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مهدی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور دویست و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تاکنون علیرغم تاکید شورای شهر هیچ عملیات بهسازی در محدوده کاروانسرای شاه عباسی و امامزاده حسن انجام نشده است در این راستا از شهردار تقاضا می شود هر چه سریعتر نسبت به این مهم اقدام کند.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهسازی و بازسازی محدوده کاروانسرای شاه عباسی و امامزاده حسن که در متمم بودجه سال جاری تاکید شده توقع می رود اقدامات اجرایی آن در اسرع وقت انجام شود.

حاجی قاسمی به شایعات عدم تبدیل وضعیت پرسنل تامین نیروی شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: پس از موافقت شورای شهر با تبدیل وضعیت پرسنل تامین نیرو، تاکنون شهرداری هیچ لایحه ای تقدیم شورا نکرده است تا شورای شهر نظر خود را اعلام کند در این راستا از شهردار درخواست می شود هر چه سریعتر بر اساس آیتم های مد نظر لایحه را به شورای شهر تقدیم کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به کانکس راهور در محدوده فلکه اول رجائی شهر اشاره کرد و افزود: علی رغم تاکید به جابه جایی کانکس راهور در تباصر بودجه و معرفی مکانی برای جابجایی و جمع آوری کانکس ها اقدامی صورت نپذیرفته است.

حاجی قاسمی بیان کرد: با عنایت به تاکیدات شورا بر ارائه گزارش عملکرد دوره پنجم مدیریت شهری از شهردار درخواست دارم به جمع آوری اقدامات انجام شده در ۳٫۵ سال گذشته اقدام نموده و نتیجه را به استحضار شهروندان برساند.

وی در خصوص شایعات مطروحه دوربرگردان غیرهمسطح دانش آموز یادآور شد: شنیده شده که شاکیان مالکین زمین های پل شهید حیدرخانی (بلوار دانش آموز) غرامت ۲۰۳ میلیاردی از شهرداری طلب کرده اند در این راستا از شهرداری درخواست می شود در اسرع وقت گزارش لازم را به شورا ارائه کنند.

حاجی قاسمی به شایعات عدم تبدیل وضعیت پرسنل تامین نیروی شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: پس از موافقت شورای شهر با تبدیل وضعیت پرسنل تامین نیرو، تاکنون شهرداری هیچ لایحه ای تقدیم شورا نکرده است تا شورای شهر نظر خود را اعلام کند در این راستا از شهردار درخواست می شود هر چه سریعتر بر اساس آیتم های مد نظر لایحه را به شورای شهر تقدیم کند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});