×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، کمال شایگانی، رئيس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ، از رفع تصرف اراضی ماده ۶۴ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور در پلاک ۳۱۶-اصلی موسوم به کوشک زر شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
شایگانی عنوان نمود: در اولین روز تير ماه سالجاری، مساحت یکصد و شصت هزار متر مربع از اراضی دولتی روستای کوشک زر با هماهنگی بعمل آمده با دستگاه قضایی شهرستان، دستور دادستان ساوجبلاغ و همکاری نیروی انتظامی با حضور نیروهای یگان حفاظت، با دو دستگاه لودر رفع تصرف و آزاد سازی گردید.
ایشان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزیانی که در اجرای این دستور قضایی نقش موثری داشتند خاطر نشان کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ در حفاظت و حراست از انفال تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.
وی ارزش ریالی این اراضی را بالغ بر چهار صد و هشتاد میلیارد تومان اعلام نمود و بیان کرد: بیش از هفتاد درصد از وسعت شهرستان ساوجبلاغ اراضی ملی می باشد و تثبیت مالکیت دولت با صدور اسناد تک برگی در تمامی اراضی ملی سطح شهرستان انجام گرفته است.
ایشان در ادامه از شهروندان، دامدارن و کشاورزان شهرستان درخواست نمود قبل از هر گونه فعالیت و ساخت و ساز در اراضی که چندین سال به دلایل مختلف فعالیتی در آن صورت نگرفته است، حتما از غیر ملی بودن عرصه مورد نظر با استعلام از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اطمینان حاصل نمایند.
شایان ذکر است سامانه های تلفنی رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در حوزه منابع طبیعی می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});