×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،رامین ربیعی در خصوص فعالیت واحدهای غیر فعال در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار کرد:نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در حالی صورت گرفته که نشان از توجه معظم له به اهمیت اشتغال و تولید داخلی در کشور دارد.

وی افزود: بر همین اساس در کنار رشد زیر ساخت ها با هدف جلب سرمایه گذاران در بخش های مختلف اقتصادی در استانی مانند البرز که از ظرفیت هایی از جمله شهرک صنعتی اشتهارد که از بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی برخوردار است، تحقق این شعار به عنوان یکی از اولویت ها در دستور کار قرار گرفته است.

ربیعی با اشاره به اینکه  یکی از مهم ترین دغدغه ها بر سر راه تولید در این شهرک صنعتی، وجود واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال بوده است، افزود: واحدهایی که بنا به دلایل مختلف از نداشتن مواد اولیه گرفته تا عدم توانایی در پرداخت تسهیلات تعطیل شدند با روی کار آمدن دولت سیزدهم عزم ها برای بازگشت دوباره این واحدهای تولیدی به چرخه فعالیت جزم شده اند.

وی ادامه داد:امروز شاهد این هستیم که در یک بازه زمانی کمتر از یک سال ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک بار دیگر به چرخه تولید بازگشتند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت البرز خبر داد: حدود ۱۶۴ واحد غیر فعال در شهرک صنعتی اشتهارد تا پیش از روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم وجود داشت.

رامین ربیعی افزود: این در حالی است که با اقدامات و حمایت های صورت گرفته دولت در کمتر از یک سال از این تعداد واحد، حدود ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک فعال شدند.

وی با بیان اینکه با فعال شدن این تعداد واحد تولیدی زمینه اشتغال برای حدود ۹۰۰ نفر در شهرک صنعتی اشتهارد فراهم شده است ،اظهار داشت: احیای دیگر واحدها به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های بخش صنعت در استان البرز در دستور کار قرار گرفته که پس از احصا مسایل و مشکلات، زمینه بازگشت به کار دیگر واحدهای تولیدی نیز فراهم خواهد شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت البرز در پایان گفت: پیگیری های دولت و پویایی که امروز برای رونق تولید در کشور شاهد آن هستیم این امیدواری وجود دارد که در آینده نزدیک تعداد بیشتری از این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});