×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز ، فاطمه منعمی در حاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه شهر در آستانه انتخابات رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است، افزود: در شرایط حاکم تاثیر رسانه ها بیش از پیش نمایان شده و اتتظار داریم مدیریت شهری در تعامل با رسانه به دور از آفت سیاسی کاری ، کاملا منطقی و براساس نظرات کارشناسی برخورد نماید.

وی اظهار کرد: اعمال نظرات شخصی و عدم همکاری با رسانه های منتقد به هیچ عنوان پذیرفته نیست بویژه اینکه در برخی از موارد نقدسازنده در جهت اداره بهتر شهر موثر بوده است.

وی با تاکید براینکه در تعامل و همکاری با رسانه ها باید از هرگونه اظهار نظر شخصی و سلیقه‌ای به دور باشیم، افزود: تشکیل بانک اطلاعات اصحاب رسانه ، اجرای دقیق آئین نامه ساماندهی رپورتاژهای خبری گامی در جهت حمایت از اصحاب رسانه است که در راستای حذف سلیقه های شخصی مدیران صورت پذیرفت و امیدواریم با تدوین چشم انداز نحوه همکاری مدیریت شهری با رسانه ها، شرایط اطلاع رسانی مناسب و بهنگام بهبود یابد.

منعمی گفت: عملکرد روابط عمومی نباید به گونه ای باشد که شائبه همکاری با اشخاص یا گروههای خاص را بدنبال داشته باشد لذا انتظار داریم شهرداری در جهت انتشار گزارش عملکرد و شفاف سازی پرداخت‌ها برابر مصوبه شورا اقدام نماید.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد : رسانه ها با اخبار صحیح در ارتقاء آگاهی شهروندان و تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارند که اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج به دنبال حمایت از رسانه ها در چارچوب قوانین هستند.

وی در پایان از رسانه ها خواست در جهت امیدآفرینی بویژه در شرایط حاکم بر جامعه گام بردارند.

شایان ذکر است شهرداری،موظف است تا پایان شهریورماه سالجاری نسبت به ارائه سیاست ها و برنامه های کلی در نحوه همکاری با رسانه ها اقدام نماید

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});