×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان البرز با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: هر فرد در هر جایگاه اجتماعی که قرار دارد باید گفتمان معظم له را در جامعه تبیین کند.

وی بیان کرد: نامگذاری ها در سالهای متوالی با مضمون اقتصاد باید مورد توجه قرار بگیرد بدان معنا که تمامی موضوعات مرتبط با اقتصاد در یک منظومه فکری منسجم تبیین شود و همه نامگذاری ها در این سالها را باید کنار هم دید و تبیین کرد.

امام جمعه کرج با مثالی در این زمینه گفت: بخشی از تاکیدات معظم له از سال گذشته هنوز محقق نشده است این موارد باید در کنار موضوعات سال جدید مورد توجه قرار بگیرد و برای تبیین این مهم از ظرفیت نخبگان،دانشگاهیان و سایر فعالان اجتماعی بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب نیاز به تبیین دارد افزود: فعال شدن تعاونی ها و صندوق های مشارکت سرمایه های مردمی برای ارائه تسهیلات به کارآفرینان این حوزه می تواند اقدام موثری در تحقق شعار سال باشد.

امام جمعه کرج گفت:در زمینه اقتصاد کشاورزی نیز با توجه به ظرفیت های موجود در استان البرز باید پایه های مردمی شدن آن ایجاد شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});