×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارا نیوز،سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۲۷ مرداد ماه سال جاری خبر وقوع قتل در یک نزاع خیابانی در شهر فردیس به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و اقدامات کارآگاهان برای شناسایی قاتل و عاملان ایجاد این نزاع آغاز شد.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری خیابانی در بوستان تندرستی شهر فردیس، چند جوان ۲۰ ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول ۴۳ ساله درگیر می شوند که یکی از آن ها با یک ضربه چاقو به گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری روش های پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل و عامل اصلی وقوع نزاع و درگیری شدند که با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام قتل به وسیله وارد آوردن ضربه چاقو به گردن متهم اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان از معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان ساخت: خانواده های عزیز با نظارت دقیق بر رفتار نوجوانان و جوانان شان از گرفتاری آن ها در حوادث این چنین پیشگیری کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});