×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز،حسین رجبی در نشست هم اندیشی انجمن تخصصی صنایع همگن دارویی استان که به منظور احیای این انجمن برگزار شد گفت : ارایه خدمات در راستای تقویت انجمن های صنعتی برخوردار از مزیت های رقابتی و صادرات محور از اولویت های خانه صمت استان است.

وی تصریح کرد: این تشکل آماده ارائه خدمات متنوع با اولویت ویژه به صنایعی است که علاوه بر ارزش افزوده بالا در رشد و پویایی اقتصاد استان مشارکت فعال داشته باشند.

وی از البرز به عنوان مهمترین قطب تولید دارو در کشور نام برد و اظهار کرد: کسب این موفقیت حاصل حضور فعال نخبگان، پژوهشگران توانمند و اساتید برجسته دانشگاهی در شرکت های داروسازی استان است.

رجبی گفت: البرز به عنوان یکی از مناطق مهم صنعتی مولد در صنایع غذایی، دارویی و قطعه سازی کشور مطرح است و رسیدگی به مشکلات و موانع پیش روی این صنایع از اولویت خانه صمت استان است.

وی افزود: مرغوبیت بالا و رعایت کامل استاندارد های تعیین شده در صنعت داروسازی البرز بستر مناسبی را در توسعه صادرات با ارزش افزوده بالا مهیا کرده است .

رجبی تاکید کرد: حمایت ویژه مسئولان از این صنعت پویا تحول در حد انتظار اقتصاد البرز و کشور را به ارمغان می آورد.

دبیرکل خانه صمت البرز با استناد به اظهارات کارشناسان صاحب نظر در امور دارویی افزود: علیرغم وجود تحریم‌های ظالمانه و محدودیت هایی که در تامین مواد اولیه با آن موجه هستیم ، کشورهای جهان از جمله در اروپا و آسیا از محصولات صنایع دارویی البرز استقبال کرده اند.

رجبی تصریح کرد : در سال های اخیر شرکت‌های دانش بنیان و فناور البرز در عرصه داروسازی جهشی باورنکردنی را تجربه کرده اند و با حمایت و همراهی مسئولان از این صنعت، حرکت موثر را در رونق درحد انتظار اقتصاد استان را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: روند توسعه فعالیت نخبگان داروساز در بخش های تولیدی، دانشگاهی و پژوهشی در سال های اخیر زمینه مناسبی را برای ترغیب و تشویق صاحبان سرمایه‌ها برای سرمایه گذاری های کلان درصنعت داروسازی استان فراهم آورده است.

استان البرز دارای بیش از ۳ هزارو ۷۰۰ واحد صنعتی و ۱۵۰ برند است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});