×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج که روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از مردم شریف کرمان، افزود: اتخاذ راهبردهای موثر با هدف تحقق یکی از عملکردهای زندگی مردم بعنوان گذراندن اوقات فراغت، از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه توسعه ورزش، سرگرمی و تفریح، بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و ارتقا سلامت جسمی و زندگی افراد را همراه دارد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با شیوه های مدیریتی نوین همچون مدیریت دانش، تصمیمات سيستماتيکی برای افزایش توانایی سازمان ها اتخاذ شود.

عبداللهی گفت: بر این اساس مدیران در بخش های مختلف بویژه در حوزه ورزش و جوانان و شهرداری ها بعنوان متولیان مدیریت شهری، باید نسبت به احصا منابع و مدیریت ظرفیت های موجود اقدام کنند و به شکل علمی و دقیق، نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی افزود: استان البرز ظرفیت های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید شناسایی و بهره برداری شود، پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این موارد است که سال ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری های صورت گرفته، در دست تکمیل است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم این مجموعه ورزشی را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم و پیمانکار مربوطه باید در موعد مقرر اقدام لازم را انجام دهد.

استاندار البرز گفت: هر محله باید یک مجموعه ورزشی، هر چند کوچک داشته باشد و برای این منظور استفاده از توان خیرین در کنار مشوق های شهرداری ها همچون اعطای پروانه ساخت رایگان و اختصاص اراضی مناسب از سوی شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استفاده از ظرفیت مدارس در محله ها نیز از دیگر تدابیری بود که انديشيده شد، بر این اساس مدارس محله های محروم استان در ساعات تعطیل روز و آخر هفته به ورزش بانوان اختصاص می یابند.

عبداللهی گفت: احیای ورزش های بومی محلی و تشکیل تیم های ورزشی و برگزاری مسابقات بین محله ای، تاثیر بسزایی در ارتقا سرانه های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در محله ها دارد.

وی افزود: با مدیریت دانش در بخش ورزش نیز می توان نسبت به شناخت ظرفیت ها و بکارگیری توانایی های بالقوه در ارتقا سرانه ها اقدام کرد و به نوعی تئوری های نوین مدیریتی را با اجرا، گره زد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});