×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، «ایثار» استان البرز، آیین گرامی داشت سیدالشهدای مقاومت، سردار سلیمانی و شهدای جهان اسلام بعدازظهر امروز ۱۶ دی‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دکتر سید یوسف مولایی معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر سلیمان رستمیان مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولان استانی در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و جهان اسلام به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت مظلومانه زائران مزار سردار دل‌ها به‌دست تروریست‌ها را تسلیت گفت و افزود: این واقعه برای کشور و ملت ما بسیار غم‌انگیز بود اما در طول تاریخ ازاین‌دست وقایع را به‌کرات مشاهده کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، محصول کج‌اندیشی ها، نابخردی‌ها و هزینه‌های هنگفتی است که استکبار برای ایجاد تلفات و موانع در برابر جریان انقلاب صرف کرده است، بنابراین این اتفاق از این بابت اولین تجربه ما نبود اما بسیار تلخ و اعداد و ارقام گزارش‌شده بسیار بالا بود. البته بلافاصله پس از شهادت عده‌ای هم‌وطنان در کرمان، عاشقان مکتب شهید سلیمانی در جوار مزار سردار دل‌ها حضور یافتند و همان مسیر و هدف را دنبال کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد: در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همه در سراسر دنیا و کشور نگاه و فکرشان این است که در خصوص حاج قاسم چه اقداماتی انجام می‌شود؛ کسی که تمام دوران عمر خود را از جوانی تا شهادت برای مردم، انقلاب و نظام سپری کرد. در این ایام همه در تلاش هستند تا بتوانند نام و یاد وی و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های این فرمانده دلاور را در دوران و عملیات‌های مختلف گرامی بدارند.

رستمیان با اشاره به تلاش بی‌بدیل سردار سلیمانی درراه اسلام و انقلاب و اهل‌بیت (ع) در طول سال‌های بسیار اظهار کرد: تمام دنیا فهمیده‌اند که حضور او منشأ حرکت‌های فرهنگی بسیار قوی در جهان اسلام است و تصور استکبار، آمریکا و اسراییل این بود که با شهادت سردار دل‌ها جبهه مقاومت کوتاه خواهد آمد اما خون او که به‌دست آمریکایی‌ها ریخته شد، به منشائی برای حرکت‌های ارزشمندی در بلاد شیعی تبدیل شد و این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: وظیفه‌داریم خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});