×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، محمد انصاری درحاشیه آیین رونمایی از این دستاورد دانش بنیان گفت: این نوع فن سانتریفیوژ در صنایع غذایی، معدنی، شیمیایی و امثال آن کاربرد دارد. وی ادامه داد: تولید این محصول توسط یک شرکت دانش بنیان، افزون بر تامین نیازهای داخلی نقش موثری در صرفه جویی ارزی دارد؛ این فن سانتریفیوژ نیز به عنوان اگزوز در صنعت پودرهای میکرونیزه و سایر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: امروز شاهد دستاوردهای بسیاری از سوی شرکت های دانش بنیان در این استان هستیم که هر یک از این دستاوردها مسیر را برای خودکفایی داخلی هموار کرده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر استان البرز به لحاظ فعالیت دانش بنیان ها رتبه چهارم کشور را دارد و جهت گیری طرح های صنعتی استان به سمت دانش بنیان شدن پیش می رود

انصاری گفت: تلاش می شود سال آینده رتبه سوم کشور در حوزه دانش بنیان ها راکسب کنیم و این وعده را به مسوولان کشوری داده ایم.

برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل و بهره برداری ۸۶۰ طرح صنعتی در البرز مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز اظهار کرد: بیش از ۸۶۰ طرح صنعتی مهم و معتبر در استان البرز مراحل تکمیلی خود را طی می کنند و با توجه به اینکه بیشتر این طرح ها دانش بنیان هستند، برنامه‌ریزی لازم جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری آنها در اولویت کاری اداره کل صمت استان البرز قرار دارد.

مشخصات فن سانتریفیوژ صنعتی به نقل از مدیر عامل شرکت سازنده امیر سعید مالکی مدیرعامل شرکت صنایع پارس سعید تولید کننده سانتریفیوژهای صنعتی در این آیین گفت: این شرکت از سال۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات مهم صنعتی و بیمارستانی آغاز کرد. وی ادامه داد: سانتریفیوژ تولیدی این شرکت دارای قدرت بالا و کاربردهای فراوان است که دارای برتری نسبت به نمونه های خارجی است.

مالکی گفت: این فن سانتریفیوژ یکی از بزرگترین فن هایی است که در ایران ساخته شده که دارای الکتروموتور ۳۱۵ کیلووات با انتقال نیروی مستقیم و گشتاور بسیار بالا است. استان البرز دارای ۳۷۶۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ ، متوسط و کوچک است که بیش از ۳۰۰ واحد آنها دانش بنیان هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});