×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، سرهنگ رسول جلیلیان روز سه شنبه ۱۲ دی ماه اظهار کرد: با اعلام وزارت ارتباطات مبنی بر هدیه اینترنت رایگان دولت، کاربران برای ثبت نام حتما از درگاه اصلی استفاده کرده و به تبلیغات غیر توجه نکنند.

وی اضافه کرد:  پیامک ارسالی از سوی وزارت ارتباطات با سرشماره CRA.IR و با نشانی my.gov.ir (پنجره ملی دولت ) است که کاربران باید به این نشانی توجه لازم را داشته و فقط از این لینک استفاده کنند.

سرهنگ جلیلیان گفت: مجرمان با راه اندازی سایت جعلی و ارسال پیامک اقدام به فریب و هدایت کاربران به درگاه‌های پرداخت جعلی بانک‌ها می‌پردازند که مردم باید برای پیشگیری از هرگونه جرم هوشیار باشند.

وی افزود: در چنین شرایطی کلاهبرداران از فرصت استفاده کرده و با پیامک های ارسالی جعلی بسته اینترنت رایگان قصد فریب مردم را دارند که کاربران فریب این پیامک ها را نخورند.

رئیس پلیس فتا البرز گفت: کاربران فقط از طریق سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام به ثبت نام اینترنت رایگان کرده و از بازکردن لینک‌های آلوده خودداری کنند.یادآور شد: مجرمان با هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب و سپس اقدام به کلاهبرداری می کنند.

این مقام انتظامی افزود: کاربران در صورت اطلاع از صفحات جعلی اینترنتی موارد را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});