×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، سردار حسین دقیقی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در پنجمین یادواره سرداران و شهدای یگان های ویژه فراجا که در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد، با اشاره به مبارزات ضد استبدادی و ضد استعماری گفت: پیش از پیروزی انقلاب، مردم کشور ما مبارزه ضد استبدادی را تجربه کردند و با وجود وابستگی رژیم طاغوت به امریکا، شاهد ذلت آن ها بودیم.

وی در ادامه افزود: پس از آن مبارزه ضد استعماری و ضد امپریالیسمی آغاز شد، مجاهدین خلق در آن دوران سازماندهی بیش از سه میلیون نفر با هدف سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفت و اقدام به اجرای توطئه ها کرد.

دقیقی اضافه کرد: در جنگ علیه ایران، صدام ۸۳ لشکر را به راه انداخت که با یکی از آن ها توانست کویت را به تصرف خود درآورد؛ در جنگ اوکراین نیز ظرف مدتی کوتاه، استان هایی که مدنظرش بود را اشغال کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: از خودگذشتگی جوانان ما در آن دوران ایران را بیمه و سربلند کرد تا جایی که اکنون گزینه های نظامی از روی میز دشمنان حذف شده است زیرا ملتی مقتدر و ظرفیت های فراوانی داریم و هر جا سلاحی نیاز داشته باشیم را می سازیم بنابراین هیچکس نمی تواند تهدیدی برای ایران باشد.

سردار دقیقی با بیان اینکه استراتژی امروز ما بازدارندگی است، مطرح کرد: دشمن هنوز به توطئه داخلی امیدوار است و با وجود اینکه گزینه های روی میز دیگر در بین تهدیدهای آنان جایی ندارد، به جنگ فرهنگی روی آورده است. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، در هر مملکتی که تفکر بسیجی طنین انداز شود، طمع دشمنان از آن جامعه قطع می شود.

وی عنوان کرد: طمع دشمنان از نظر اقتصادی هنوز از کشور ما قطع نشده و در این مسیر فشار اقتصادی حداکثری و تحریم های خرد کننده را تمام نکرده است اما ملت مقتدر ایران به خصوص اقشار کم درآمد جامعه علیرغم همه فشارها و تهدیدها همچنان به مقاومت ادامه می دهند زیرا ایمان دارند که با این مقاومت ها به زودی پاسخگوی دشمن خواهند بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تهاجم فرهنگی به کشور، گفت: توطئه های فرهنگی دشمن بسیار زیاد است و هر روز زیادتر نیز می شود. امروز جنگ به خانه ها و تفکرات جوانان ما نفوذ کرده و باید مراقبت کنیم اما دشمن هنوز ملت ایران، رهبر انقلاب و جوانان ما را نشناخته است. امریکا با وجود همه سناریوها و راهکارهای مختلف نتوانست ایران را به زانو درآورد.

سردار دقیقی ادامه داد: روزی ما را تهدید کردند که اگر ایران کوچکترین اقدامی انجام دهد ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را مورد حمله قرار می دهند اما هیچ کاری نتوانستند بکنند. علیرغم همه این تهدیدات، دستور حمله به پایگاه نظامی عین الاسد صادر شد اما باز هم دشمنان نتوانستند دست از پا خطا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود جنگ نرم علیه ایران که امروز به خانواده ها نیز نفوذ کرده، امروز جهاد تبیین رسالت بزرگ همه ماست. به امید خدا به زودی خبر نابودی اسرائیل با وجود نیروی هوایی قدرتمند و شکست امریکا و هم پیمانانش را خواهیم شنید، فراموش نکنیم انقلاب های بزرگ بدون نظریه دوام پیدا نمی کنند. در این راستا نیز نظریه های زیادی توسط امامین انقلاب مطرح شده که باید استخراج و برای مردم تبیین شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});