×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حسین مهاجری در تشریح این خبر اظهارداشت: یکی از پیش نیاز های اجرایی پروژه پیاده راه امان زاده حسن (ع) اصلاح الگوي ترافیکی وضع موجود بود که در این خصوص در یازدهمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج که با حضور نمایندگانی از وزارت کشور، استانداری البرز، پلیس راهور کرج و… برگزار گردید طرح ترافیکی پیشنهاد شده توسط شهرداری کرج به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پیاده راه امام زاده حسن (ع) که به عنوان اولین پیاده راه شهر کرج در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، از جلوی درب ورودی امام زاده شروع شده و تا جلوی کاروان سرای شاه عباسی ادامه پیدا خواهد کرد.

مهاجری بیان کرد: حمایت اعضای شورای شهر از پروژه‌هایی که در راستای تحقق شهروندمداری و کمک به مشارکت شهروندان در امور شهرداری است گامی مهم در راستای توسعه همه جانبه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به طراحی محور پیاده‌راه تاریخی، فرهنگی و گردشگری امامزاده حسن (ع) در بافت مرکزی کرج اشاره کرد و بیان کرد: این طرح از پروژه‌های قابل اجرا جهت احیای بافت تاریخی و تأمین رفاه عمومی و زیباسازی معابر شهری بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});