×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

یه گزارش تارانیوز، علی زندی‌فر، اظهار کرد: نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین دلیل استفاده از دوربین‌های نظارتی باعث ارائه خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر در مواقع ضروری به کاربران جاده‌ای می‌شود.

وی افزود به زودی ۳۶۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۸۲۰ سامانه تصویربرداری ثابت و ۲۰۰ سامانه ثبت تخلفات سرعت و پلاک خوان در جاده های بین شهری کشور نصب و ۶۱۷ دوربین نظارت تصویری جایگزین دوربین‌های قدیمی می‌شود که سهم استان البرز از نصب و تعویض دوربین‌های نظارتی، ۳۶ دستگاه است.

این مسئول با بیان اینکه اغلب نقاط تعیین شده در استان در مناطق مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و دارای شرایط خاص جوی و نقاط پرحادثه است، ادامه داد: این اقدام شامل نصب ۱۵ دوربین نظارتی جدید و تعویض ۲۱ دستگاه دوربین نظارتی تصویری و به روزرسانی آن است که مجموع اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری ملی است.

زندی‌فر، همچنین در خصوص مدیریت هوشمند راه‌های استان گفت: در سطح استان ۳۵ دوربین ثبت تخلف مجهز به سیستم محاسبه میانگین سرعت و پلاک‌خوان، ۵۶ سامانه ترددشمار برخط و صفر سامانه توزین هوشمند به منظور رصد و جلوگیری از تردد ناوگان حمل کالا با تناژ اضافه فعال هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});