×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارانیوز، بهنام فخری در آیین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس که روز یکشنبه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاحیه رسمی ساختمان ستاد مرکز شهرداری هستیم، این ساختمان اصلی‌ترین و مورد نیاز ترین زیرساخت شهر فردیس بود که به لطف خداوند و تلاش همکاران شهرداری محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی بلند‌مدت و میان مدیریت شهری برای تامین نیازهای شهر فردیس، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری از تامین نیازهای کوتاه مدت هم غافل نبوده است. در گام بعدی تکمیل زیرساخت‌های شهرداری از جمله ساختمان منطقه ۳ شهرداری فردیس را که در تقسیم بندی جدید شهرداری در نظر گرفته شده، پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: زمانی کوچکترین کارها برای مدیریت شهری یک آرزو بود و طرح موضوع قطار شهری در جلسه شورا تعجب‌آور بود و حالا جلسات آن در فرمانداری و استانداری برگزار می شود. روزی به تحقق بودجه‌هایمان امیدوار نبودیم و حالا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه متمم در حال آماده سازی است. این نشان از توانایی مجموعه شورا و شهرداری در تحقق بودجه است.

وی با بیان اینکه در فردیس کارهای بزرگی همچون احداث تقاطع غیرهم سطح، برنامه ریزی برای راه اندازی مترو و پروژه های حمل و نقلی انجام می‌شود، عنوان کرد: مدیریت شهری رویکرد توسعه محوری را در دستور کار قرار داده است.

فخری اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس در حوزه ارتباطات و حمل و نقل همگانی و شریان های جانبی شهر فردیس پیشرفت بسیاری داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتزاع فردیس از کرج هم در مراحل نهایی هستیم؛ گفت: در حوزه انتزاع با کمک و همراهی دستگاه های مرتبط در مرحله تبادل لوایح بین شهرداری‌ها و شوراهای کرج و فردیس هستیم که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});