×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، محمدرضا احمدی نژاد در آیین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس که روز یکشنبه برگزار شد، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه اواخر آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و در شهریور ماه به اتمام رسید و حوزه های اداری ستاد مرکز در آن مستقر شدند، اظهار کرد: امروز و در این آیین ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از فردیس نام شهری کم‌برخوردار و دارای کمبود در زیرساخت‌ها در یاد می‌شود، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس در این دوره از شورای اسلامی شهر رویکردی به سمت توسعه دارد و امروز هیچ یک از واحدهای اداری شهرداری فردیس استیجاری نیست.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه شهر فردیس فاصله‌ معناداری داری با استانداردها دارد، تصریح کرد: بازسازی و بهره برداری از ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس بدون حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه و فرماندار شهرستان فردیس و همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل امکان‌پذیر نبود.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس در نظر دارد پس از این در راستای احداث فرهنگسراها، سراهای محله و… اقدام کند تا شاهد توسعه در زیرساخت‌های فرهنگی این شهر نیز باشیم. احداث تعدادی فرهنگسرا و سرای محله در مرحله مناقصه است و به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

شهردار فردیس گفت: عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره بوستان اهری به زودی کلید می‌خورد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});