×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد رضا خسروی در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح جامع مدیریت پسماند کرج، اظهار کرد: این طرح از سال ۱۳۸۳ مصوب شده بود؛ این طرح سرانجام ظرف یک سال گذشته در دست اجرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هریک از مناطق و سازمان‌‎های شهرداری طرح جامع با هدف برنامه‌ریزی برای انجام اولویت‌های آن مجموعه تعریف شده است، افزود: طرح جامع مدیریت پسماند شهرداری کرج نشان می‌دهد که از لحظه تولید پسماند تا لحظه دفن آن چه اقداماتی باید انجام شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه این مسئله پس از سال‌ها به نتیجه رسید، اضافه کرد: درصدد هستیم تا به طرح تفصیلی نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: طرح جامع مدیریت پسماند شهر کرج به عنوان نقشه راه شهر در حوزه پسماند است که الگوها و برنامه زمان‌بندی اجرایی را در زمینه کاهش تولید، افزایش بازیافت و تبدیل مواد، کاهش تدریجی و حذف نهایی دفن پسماندها، ارائه می‌کند.
خسروی تاکید کرد: تمام روش‌هایی که باید برای تحقق مفهوم تفکیک زباله از مبدا به کار گیریم را اجرا خواهیم کرد و پسماندهایی که قابلیت بازیافت ندارد به کود تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در کارگروه پسماند استان البرز مطرح و از فسخ قرارداد آن جلوگیری شد، ادامه داد: بخش دیگری از زباله‌های غیرقابل بازیافت نیز طبق طرح جامع مدیریت پسماند به نحوی دفن می‌شود تا حداقل آلودگی محیط زیست را داشته باشیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});