×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد رضا خسروی با اعلام این خبر گفت : یکی از مشکلات سطح شهر که باعث نازیبایی فضاهای بصری شهر می‌شود، تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی در معابر فرعی و ورودی‌های سطح شهر است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند در ادامه افزود: با راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری جامع هیکو، تمامی عملیات‌های خاکبرداری پروژه‌های عمرانی و ساختمانی تحت نظارت مستقیم سازمان و با اختصاص کد‌های چهار رقمی شروع به ثبت کامل سرویس‌های خاک برداری در نرم‌افزار شده است.

وی اضافه کرد: با کامیون‌ها و میکسرهایی که اقدام به تخلیه غیرمجاز نخاله و خاک و بتون در سطح شهر می‌کنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت نظافتی شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها می‌باشد عنوان کرد: متأسفانه برخی از شهروندان با عدم توجه به توصیه‌ها و اخطارهای شهرداری نسبت به تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در سطح و معابر شهر اقدام می‌کنند که این امر نه تنها موجب نارضایتی شهروندان بلکه باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی و مخدوش شدن چهره شهر می‌شود.

خسروی گفت: بازرسان این سازمان به صورت شبانه روز در حال گشت زنی در حریم و سطح شهر بوده و تخلیه‌های غیر مجاز را کنترل می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند  در پایان گفت: مشارکت شهروندان تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌ها خواهد داشت و از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف در اماکن غیرمجاز مراتب را با سامانه ۱۳۷ مطرح تا نسبت به رفع آن، اقدامات لازم صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});