×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، سید حمید یعقوبی، در آیین افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس که روز سه‌شنبه سوم برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات به شهروندان در مسیر تحقق رضایتمندی حداکثری در حال انجام است از اینرو در نظر داریم ماهانه یک پروژه را افتتاح کنیم.

وی در ادامه افزود: عقب‌ماندگی فردیس از سالی که مسئله انتزاع اتفاق افتاده تاکنون بسیار زیاد است و تلاش داریم در این دوره ضمن شناسایی مطالبات مردمی برای تحقق آن‌ها گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه امروز نیروهای سازمان فرهنگی شهرداری در فرهنگسراهای مرکزی شهر مستقر هستند که موجب عقب‌ماندگی فعالیت‌های فرهنگی شهر شده است، افزود: اما امروز با افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس فعالیت‌های فرهنگسرای فردیس از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد:  زیربنای این ساختمان ۱۵۵۰ مترمربع و در مساحت ۱۸۰۰ مترمربع احداث شده و اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان صرف آن شد؛ این پروژه در چهار طبقه طراحی شده است.

یعقوبی با تاکید بر اینکه: این ماه پروژه‌های متعددی در دست افتتاح است، افزود: تلاش می کنیم تا پیش از آغاز فصل سرما این امر محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس  در پایان با بیان اینکه ۵۹ طرح عمرانی دیگر در فردیس در دست اجرا است، اضافه کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که میان شورا و شهرداری وجود دارد بتوانیم در راستای ارائه خدمات به شهروندان پیش قدم باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});