×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا دو ماه آینده ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی تحویل شهرداری کرج می شود، تعداد ۲۰ دستگاه دیگر طی یکسال آینده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به انعقاد قرارداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی با شرکت ایرانخودرو دیزل اظهار کرد: امیدواریم با تحقق برنامه ها و اقدامات شورا و شهرداری, گامی موثر برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص مدیریت ترافیک با اجرای تقاطعات غیرهمسطح افزود: با توجه به مسیرگشایی‌هایی انجام گرفته در برخی نقاط شهر و افزایش بار ترافیکی مناطق، احداث این تقاطع‌ها امری لازم و ضروری است تا ترافیک موجود روان تر شده و مردم با سهولت بیشتری تردد کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهر کرج توصیح داد: برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی توسعه شبکه معابر و تقاطع‌های غیرهمسطح بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیکی و سایر مطالعات موضعی از اهم برنامه های مدیریت شهری میباشد که امیدواریم با همت مدیریت شهری و شهرداری و دیگر دستگاه ها هرچه زودتر این اقدامات انجام شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});