×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،حسین رجبی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ارایه خدمات در سامانه های “بهین یاب” ، “جامع تجارت” ، “جامع انبارها” و درگاه ملی از جمله خدماتی است که مسیر را برای رفع چالش های بخش تولید و صنعت و پویایی اقتصاد استان مهیا کرده است.

وی ارایه خدمات مشاوره ای کارشناسان خانه صمت البرز به صنعتگران در زمینه های بانکی، تامین اجتماعی ، امور گمرکی و مالیاتی را از دیگر اقدامات این تشکل در رفع موانع تولید و صادرات استان عنوان کرد.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: رسیدگی مطلوب و به موقع به انواع درخواست های صنعتگران برای صدور مجوزها از جمله صدور انواع “جواز تاسیس” ، و “پروانه بهره برداری”، “شناسه کالا” ، “کد نقش” ،”ثبت سفارش” و کارت بازرگانی در درگاه ملی از دیگر مزایای ثبت نام صنعتگران در سامانه ها می باشد.

رجبی افزود: به عنوان شاهد مثال در شش ماه اول سال جاری یکهزار صنعتگر از طریق خانه صمت البرز در سامانه “بهین یاب” ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ۵۲۶ نفر از این صنعتگران برای دریافت جواز تاسیس، ۳۷۳ نفر برای صدور پروانه بهره برداری اقدام کرده اند.

وی با اشاره حضور فعال کارشناسان خبره خانه صمت البرز در ارایه خدمات مشاوره ای خطاب به صنعتگران تاکید کرد: برای دریافت مشاوره جهت ثبت نام هرگز به افراد غیر متخصص که صرفا قصد دریافت مبالغ گزاف دارند مراجعه نکنند.

وی گفت: درسامانه ها تنها پرونده های صنعتگرانی مورد بررسی قرار می گیرد که با نگاه کارشناسی دقیق و بدون نقص همراه باشد.

صنعتگران از ارایه مدارک به افراد فاقد تخصص جدا خودداری کنند

رجبی با تاکید بر این مهم که صاحبان صنایع از ارایه مدارک و اطلاعات شخصی به افراد فاقد تخصص در خصوص ثبت نام در سامانه “بهین یاب” جدا خودرای نمایند افزود: این افراد می تواند زمینه سود جویی و ایجاد مشکل برای صنتعگران را فراهم کنند.

وی حمايت از واحدهاي توليدي را از اولويت هاي خانه صمت عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات و ارایه خدمات به صنعتگران در مسیر سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید و صادرات از وظایف خطیر این تشکل است.

وي تشكيل مستمر نشست های كارگروه فنی تسهيلات و ستاد رفع موانع توليد را از دیگر اقدامات خانه صمت البرز در مسیر تقویت صنعت استان ذکر کرد.

وی ادامه داد: صنعتگران با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان خانه صمت البرز و با شناخت کامل می توانند اقدام به سرمایه گذاری کنند.

دستیابی صنعتگران به فعالیت های شفاف، تسهیلگری و تنظیم گری در کمترین زمان ممکن از برنامه هایی است که در دستور کار خانه صمت البرز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});