×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوزز، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد با بیان تکریم سالمندان و رفع نیازهای آنان در دستور کار این نهاد قرار دارد گفت: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار نفر از افراد مورد حمایت را سالمندان تشکیل می دهند که علاوه بر مستمری، تسهیلات و بیمه درمانی از خدماتی چون تامین هزینه دارو، سمعک، عینک و سایر لوازم مورد نیاز، کمک هزینه نگهداری این عزیزان، سفرهای زیارتی و… بهره مند هستند.
وی با تاکید بر لزوم تکریم و حفظ جایگاه سالمندان در جامعه افزود: به همت گروه جهادی علمداران خدمت و با مشارکت کمیته امداد امام(ره)، هلال احمر، دفتر آستان قدس رضوی و مرکز نیکوکاری نورالشهداء به ۲۵۰ نفر از سالمندان مورد حمایت خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره ارائه می شود و ضمن ارائه خدمات ویزیت پزشک و بینایی سنجی، داروهای مورد نیاز و یا عینک این عزیزان نیز در محل تامین می شود.
اابرزی در ادامه بیان کرد: در ارائه این خدمات به رعایت نکات بهداشتی نیز توجه کامل شده است و همکاران حوزه بهداشت و درمان نیز به روند ارائه خدمت نظارت دارند.
مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در سایر شهرستان ها نیز برگزاری همایش های فرهنگی و تفریحی برای سالمندان در دستور کار است گفت: یکی دیگر از برنامه های این نهاد به مناسب هفته جاری اعزام تعدادی از این عزیزان به مشهد مقدس می باشد.
رضا البرزی ضمن تاکید بر ایجاد فضای شاد برای سالمندان و افزایش روحیه آنان گفت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی با حضور گروه های هنری برنامه های مفرح و شادی برای این عزیزان اجرا شد تا این فضای شاد برای آنان ایجاد گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});