×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حسین فرسود مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک های عامل پرداخت می‌شود گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۵۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت در سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی به بیش از ۳۰۴۵ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجو پرداخت شده است.

حسین فرسود مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای توسعه و پیشرفت بانکداری اسلامی و الکترونیک، به‌طور کاملاً برنامه‌ریزی‌شده و پیوسته در حال به‌روزرسانی است گفت: ازجمله امکانات نسخه جدید همراه بانک صندوق می‌توان به امکان افتتاح حساب برخط توسط مشتریان، مدیریت حساب‌ها و دریافت گردش حساب اشاره کرد.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار داشت: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چِک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

فرسود با بیان اینکه وام‌های تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد تأکید کرد: وام‌های مددجویی تا ده میلیون تومان بدون ضامن و تا ۵۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

حسین فرسود با اشاره بر اینکه هر یک از خدمات مختلف مانند خدمات سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و غیره به مشتریان کمک می کند تا به راحتی به بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشند. گفت : مشتریان با داشتن رمز عبور و نام کاربری می توانند از کلیه امکانات سایت استفاده کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});