×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، هم‌زمان با سالگرد کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، مراسم ویژه اهدا نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق کهنموئی معاون اول قوه قضاییه، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت و مسئولین ارشد کشوری و لشکری در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

در این همایش نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی به حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به‌پاس فعالیت‌های برجسته ایشان که درزمینه‌ی بصیرت افزایی و مقابله با اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی و حامیان آن داشته‌اند، اهدا شد.

همچنین در این مراسم که هم‌زمان با اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی صورت گرفت آثار رسانه‌ای در حوزه‌های رسانه‌های مکتوب، شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، پایگاه‌های اینترنتی و صفحات مجازی، پس از مرحله ارزیابی و داوری، موردتقدیر قرار گرفت.

گفتنی است در طی این مراسم از «فرزاد بادپا» که با اقدام به‌موقع و شجاعانه خود، فرد تروریست را در حرم مطهر شاه‌چراغ (علیه‌السلام) زمین‌گیر کرد، تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});