×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از ایستگاه قطار شهری رجایی شهر که روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ که در محل این ایستگاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت، تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، افزود: پروژه قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره است.

وی ادامه داد: امید است شورای اسلامی دوره ششم کرج که اعضای آن از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند در کانون توقعات مردم قرار دارند.

عبداللهی گفت: امید است در این دوره شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهر کرج باشیم و تمامی پروژه های مغفول و باقی مانده محقق شوند.

وی افزود: اراده دولت مردمی سیزدهم بر این است که عقب ماندگی را جبران کنند و بسترهایی توسعه، پیشرفت و رضایتمندی مردم را فراهم کند.
استاندار البرز گفت: ظرف ماه های اخیر اقدامات و برنامه های ویژه ای در راستای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان به ثمر نشسته و مردم شاهد پیشرفت ها هستند.

وی افزود: در جبهه های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.
عبداللهی گفت: درصدد هستیم با توجه به اراده ای که شکل گرفته، تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی افزود: طی نشستی با مسئولان مترو تهران، توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه همکاری ها صورت گرفته و افزایش ایستگاه ها در خط گلشهر _هشتگرد و بهره برداری از ایستگاه ماموت، کاهش زمان سفرها و… از جمله آنهاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});