×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مهم ترین وظائف اعضای هیات علمی ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان است
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز ، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در مراسم گرامیداشت مقام استاد که همزمان با هفته آموزش ، صبج روز یکشنبه ، ۶ خرداد ماه در پردیس دانشگاه برگزار شد ، گفت: مهم ترین رکن دانشگاه، آموزش است. اساتید از گرانبها ترین سرمایه های هر کشوری هستند. شئونات و مقام اعضای هیات علمی باید حفظ شود . همه باید تلاش کنیم تا فرصت اثرگزاری برای اساتید فراهم شود .

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین وظائف اعضای هیات علمی ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان است تا آنان بتوانند مسیر و هدف شان را پیدا کنند. انان باید شاگرد پروری را سرلوحه کار خویش قرار دهند و دانشجویان توانمند پرورش دهند. اعضای هیات علی نقش کلیدی در پاسخگویی اجتماعی و حل مشکلات جامعه دارند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: استان البرز به علت نزدیکی به استان تهران بسیار اهمیت دارد و تقویت زیرساخت های درمان و آموزش در این استان می تواند به پایتخت کمک کند. خوشبختانه در سالیان اخیر تحولات بسیار خوبی در دانشگاه علوم پزشکی البرز شکل گرفته و میزان تخت های آموزشی افزایش داشته است . خلاقیت و نوآوری نیز در این دانشگاه تقویت شده که مایه افتخار است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});