×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
احداث قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، کوزه کنانی در نشست خبری که در پروژه خط ۲ قطار شهری کرج برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که کار را شروع کردیم پیشرفت فاز ۱ پروژه، ۳۴ صدم درصد بود که در حال حاضر بالای۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی در ادامه افزود: تمام اهداف ما این است که هزینه کرد ما مرتبط به استاندارد باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با بیان اینکه در دوره ششم شورا با کمک های انجام شده ۶ کیلومتر از مسیر ۴۵ متری گلشهر به سمت چهار راه آیت الله طالقانی را  در مدت ۵ ماهه اول راه اندازی شد، افزود: استراتژی و‌چشم انداز ما این بود که به پایانه سهید سلطانی برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ترافیک میدان شهید سلطانی بیشترین ترافیک را دارد که با راه اندازی این ایستگاه ۵۰ درصد گره ترافیکی این مسیر حل خواهد شد.

کوزه کنانی خاطرنشان کرد:با تلاش بی‌وقفه و اتکا به تجربه و تخصص کارکنان سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و با همکاری پیمانکار همکار(واگن‌سازی تهران) اولین رده تعمیراتی ۱۰هزار کیلومتر نخستین قطار متروی خط۲ (واگن‌های رام قطار۲۰۱) که اولین قطار شهرکرج محسوب می‌شود، پس از گذشت ۱۴ ماه از بهره‌برداری غیر تجاری و رسیدن به رده تعمیراتی، انجام شد.

وی با بیان اینکه اولین تعمیرات ۱۰ هزار کیلومتر خود را در شهر کرج آغاز کرده ایم ، بیان کرد: کار ما کار تیمی است و امیدواریم این پروژه زودتر به نتیجه برسد.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج بیان کرد: به منظور تداوم ایمنی بهره‌برداری غیر تجاری، اقدام انواع سطوح بازدید فنی و رده‌های تعمیراتی سبک به ناچار تا بهره‌برداری از پایانه و تعمیرگاه خوارزمی (دپوی قطار شهری کرج) در تعمیرگاه موقت آماده شده واقع در غرب‌ ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر انجام خواهد شد.

کوزه کنانی در پایان گفت:‌ امید است تا با همکاری متولیان، امر واگذاری زمین پایانه خوارزمی به مدیریت شهری کرج تسریع شود.

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});