×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز،محمد محمودی نژاد ظهر امروز در آخرین شورای برنامه ریزی سازمان و جلسه نهایی هماهنگی ۵ شنبه آخر سال در جمع مدیران و مسئولان سازمان اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با روزهای ۵ شنبه و جمعه پایان امسال، طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که ساعت ۴ صبح روز ۵ شنبه ۲۴ اسفندماه درب های بهشت سکینه(س) به روی زائران اهل قبور باز شود.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده امسال برای اولین بار است که درب های بهشت سکینه(س) در پنج شنبه و جمعه آخر سال به صورت شبانه روزی به روی زائران اهل قبور باز می باشد که این مهم وظایف پرسنل، نیروهای خدماتی، نگهبانان و نیروهای حراست را سخت از قبل کرده است.

این مسئول عنوان کرد: با استفاده از تمامی امکانات، خدمات، نیروی انسانی و تجهیزات سازمان تمام قد در تلاش هستیم تا در روزهای ۵ شنبه و جمعه آخر سال، با کیفیت ترین خدمات به زائران اهل قبور ارائه شود.

محمودی نژاد یادآور شد: شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترافیک، وضعیت راه ها و … در دو روز آخر هفته، می توانند با شماره ۱۵۳۰ تماس بگیرند و یا از طریق رادیو البرز پیگیر اخبار مربوطه باشند.

شهروندان مراسم های یادبود را به زمان مناسب موکول کنند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به حجم بسیار بالای حضور زائران اهل قبور در دو روز آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه(س) و ازدحام جمعیت در قطعات، از شهروندان و خانواده های عزادار درخواست کرد تا حد امکان از برگزاری مراسم یادبود، سالگرد و .. در ۲۴ و ۲۵ اسفندماه خودداری و به زمان مناسب تری موکول کنند.

وی در پایان گفت: به شهروندان عزیز توصیه می شود ضمن همکاری با عوامل نیروی انتظامی، راهور و اجرایی محدوده گلزار شهدای بهشت سکینه(س)، از برگزاری مراسم های یادبود خودداری کرده و مدت حضور و توقف در آرامستان را کوتاه تر کنند.

 

 


});