×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، سردار “حمید هداوند” روز سه شنبه درحاشیه نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اشاره به اینکه در مدت ۷۲ ساعت ۱۶ باند سرقت و ۱۲۴ سارق و مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند، افزود: ۱۶ دستگاه خودرو و ۱۴۴ دستگاه لوازم و قطعات سرقتی خودرو نیز کشف شد.

وی در ادامه افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در این طرح حدود ۱۰۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار هداوند در بخشی دیگر از سخنانش از کشف ۴۲۳هزارو ۵۰۰ عدد مواد محترقه و ۲هزارک یلوگرم انواع مواد اولیه ساخت موادمحترقه در البرز خبرداد و گفت: تاکنون ۳۰ نفر دراین زمینه دستگیرشده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه پلیس  با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می کنند، ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چهارشنبه آخر سال با امنیت کامل سپری کنند.

سردار هداوند تصریح کرد:  پلیس نه تنها مخالف شادی مردم نبوده بلکه در کنار مردم در شادی آن ها سهیم است اما با رفتارهای مخاطره آمیز برخورد می کند.

این مقام مسئول تاکید کرد:چنانچه افرادی اقدام به ایجاد راه بندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد خواهد کرد.

وی از جوانان و نوجوانان خواست آسایش و آرامش را از خود ، خانواده ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.

فرمانده انتظامی البرز همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی در پایان گفت:  اگر افرادی با خودرو اقدام به مزاحمت مردم بکنند علاوه بر برخورد قانونی با مرتکب ، خودروی آنها نیز توقیف می شود.

انتهای پیام/

 

 

 


});