×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، وجیهه محمدی فلاح با تاکید بر محدودیت زمان ثبت‌نام که تا ۹ اسفند ماه سال جاری می باشد، ادامه داد : طبق برنامه ریزیهای انجام شده از طریق این آزمون ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.
محمدی فلاح افزود: مددجویان تحت پوشش که دارای کارت معلولیت از بهزیستی هستند، می‌توانند جهت تصدی ۹۰ شغل احراز شده در دستگاههای اجرایی با یکدیگر رقابت کنند. وی گفت : این آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن نیز در ۳۰ خردادماه همان سال اعلام میگردد .
مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: سهمیه استخدامی استان البرز در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای ۸۸ نفر در پنج شهرستان کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ است.
محمدی فلاح ادارات بهزیستی ، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای ،جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،امور مالیاتی ،تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی را از اداراتی برشمرد که استخدام دارند .
مدیرکل بهزیستی البرز در پایان گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه نموده و دفترچه مربوطه را دریافت کنند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});