×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، یحیی رمضانی در آیین افتتاح پروژه های ورزشی محمدشهر ضمن اشاره به رویداد مهم انتخابات که به زودی در سراسر کشور صورت خواهد گرفت گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت حداکثری مردم و مسوولان انتخاباتی حساس را پیش رو داریم که می طلبد رسانه ها نیز در این میدان پیشاپیش زمینه حضور و مشارکت شهروندان را مهیا کنند.
فرماندار کرج در ادامه افزود: در شهرداری و شهر محمدشهر نتیجه همدلی و صمیمت و اجرای امر قانون را در شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان مجری قوانین و لوایح شوراهای اسلامی و شهرداری ها شاهد هستیم.
رمضانی با بیان اینکه نتیجه این همدلی و صمیمیت شاهد این هستیم که در شهرداری محمدشهر به نقاط ایده آلی در بسیاری از زیرساخت ها از جمله در موضوعات فرهنگ، اجتماعی، ورزشی و … همچنین اقتصاد خانوارها در مدیریت شهری دست یافته ایم، افزود: به عنوان نماینده عالی دولت احساس می کنم در محمدشهر خدمات بسیار خوبی را شهرداری و شورا به مردم ارایه می شود.
این مسوول تصریح کرد: در بحث صمیمیت و همدلی که بین مدیران ما و امام جمعه محترم در شهر دارند احساس می کنم که آینده خوبی پیش روی این شهر قرار دارد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های امام جمعه جدید محمدشهر حجت الاسلام والمسلمین غضنفری گفت: امام جمعه محمدشهر فردی اندیشمند و دلسوز برای مردم و این شهر است که این مهم را نعمت و فرصتی برای این شهر می بینم و به فال نیک می گیرم.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: در آینده ایی نزدیک برای محمدشهری ها ارمغان و هدایای خوبی در زمینه فرهنگ و اجتماعی داریم.
یحیی رمضانی بیان کرد: مردم محمدشهر، شهری که از آن به عنوان شهر مهربانی ها یاد می شود لایق بهترین ها و بهترین خدمات هستند.
وی تصریح کرد: امیدواریم که محمدشهر قطب ورزشی استان با توجه به وجود زیرساخت های ورزشی و فرهنگی شود.
رمضانی با بیان این مهم که ما توقع داریم در موضوع امنیت نیز این شهر دارای وضعیت بهتری شود گفت: معیشت اقتصادی مردم محمدشهر نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه تلاش کرده ایم با ورود سرمایه گذاران و انجام سرمایه گذاری در این شهر به ایده ال های بهتری در این مسیر دست یاب
فرماندار کرج همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود در این آیین با اشاره به پروژه های دهه مبارک فجر و هفته دولت شهرستان کرج اظهار کرد: امسال خوشبختانه در دهه فجر در شهرستان کرج یک هزار و ۴۵۸ پروژه تقدیم مردم شهرستان کرج با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در بخش های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و … خواهد شد.
وی با اشاره به خدمات و فعالیت های جهادی استاندار البرز بیان کرد: در سطح استان نیز با حمایت و تلاش استاندار  پروژه های عظیمی در سطح استان به زودی با حضور وزرا و مسوولان کشوری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
رمضانی در آخر تصریح کرد: از خبرنگاران که به رسم امانت تلاش ها و فعالیت های سطح استان پوشش می دهند تشکر می کنم.
اننهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});