×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

 به گزارش تارانیوز، حسن زاده شهردار محمد طی آیینی با حضور یحیی رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج و معاون استاندار،معاون فرماندار کرج، امام جمعه شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، شهروندان و اصحاب رسانه ۶ پروژه فرهنگی و ورزشی در این شهر را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.
شهردار محمدشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز توفیقی شد تا با حضور مردم و مسوولان شاهد افتتاح ۵ زمین چمن مصنوعی و بخش اداری مجتمع فرهنگی آدینه باشیم.
وی در ادامه افزود: در سطح محمدشهر ۵ پارک محله ای وجود دارد که برخی از این محلات جزو محلات هدف بازآفرینی و بافت فرسوده شهری بوده و جزو محلات قرارگاه اجتماعی محسوب می شوند.
حسن زاده با اشاره به این مهم که مجموعه ورزشی فردوسی که شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و پارکینگ است تصریح کرد: این پروژه دارای ۱۸۰۰ متر مربع مساحت و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.
این مسوول گفت: زمین چمن مصنوعی پارک لاله (چمران) نیز با مساحت ۳۹۲ متر مربع دارای ۴۸۵ میلیون تومان اعتبار است که این پروژه نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی پارک جهان کودک نیز در این روز با مساحت ۸۷۶ متر مربع و ۹۴۷ میایون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
 حسن زاده با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی پارک شورا با مساحت ۳۵۸ متر مربع و اعتبار ۲۹۸ میلیون تومان نیز در کنار دیگر پروژه های ورزشی در این دهه مورد افتتاح قرار گرفت، افزود: زمین چمن مصنوعی پارک امید اخرین پروژه ورزشی خواهد  بود که افتتاح می شود و این پروژه نیز دارای اعتبار ۲۹۸ میلیون تومانی و در مساحت ۳۰۰ متر ساخته و افتتاح شد.
 حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه طبقه اول اداری مجتمع فرهنگ آدینه نیز با مساحت ۴۵۲ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد، گفت: جمع کل اعتبار این پروژه ها ۸۵ میلیارد تومان است.
این مسوول با اظهار این مطلب که تمام تلاش ما در جهت ارتقای سرانه ها و خدمت به مردم است بیان کرد: همواره در تلاش هستیم با انجام پروژه ها و برنامه ریزی های لازم باری از دوش مردم و شهر برداشته و بتوانیم خدمات دارزنده ای به شهروندان ارایه دهیم.
حسن زاده در پایان  تصریح کرد: محمدشهر شهر مهربانی ها است و دارای مردمی ولایی و فهیم است و باید برای این همه مهربانی و همدلی از جان و با تمام تلاش و توان کار و خدمت کرد.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});