×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، علی زندی‌فر، از تلاش برای مجهزکردن راه‌های ارتباطی استان به سیستم روشنایی خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر فرهنگ سازی در بین رانندگان و رعایت نکات ایمنی، آشکارسازی جاده‌ها نیز باعث کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در راه‌های ارتباطی می‌شود.

وی افزود: برای تحقق این هدف، اجرای پروژه احداث روشنایی نقطه‌ای در طول راه‌های استان برای ۲۰ نقطه حادثه‌خیز تعریف شده است که اجرای آن در چهار نقطه به پایان رسیده و مابقی در حال انجام است.

این مسئول به عملیات احداث چهارکیلومتر روشنایی طولی در محور کرج- چالوس اشاره کرد و گفت: بازسازی سیستم روشنایی طولی تونل‌های محور کرج- کندوان، عملیات پرس افقی سیستم روشنایی آزادراه تهران- کرج- قزوین و اجرای ارتباط رادیویی سیستم روشنایی و کنترل لاین تونل کندوان نیز در حال اجراست.

زندی‌فر بهسازی و بهینه‌سازی سیستم روشنایی تونل کندوان، اجرای پروژه سرویس و نگهداری سیستم روشنایی آزادراه تهران- کرج- قزوین و پروژه سرویس و نگهداری سیستم روشنایی محور کرج- کندوان را از دیگر پروژه‌های در حال اجرا برای افزایش ارتقای ایمنی راه‌های استان عنوان کرد و گفت: سرویس و نگهداری سیستم‌های روشنایی در طول سال به طول مستمر انجام می‌شود. وی به نصب ۱۴۶ چراغ پلیسی(آذرخش) در طول محورهای مواصلاتی استان نیز اشاره کرد و گفت: اجرای فاز دوم این پروژه به تازگی آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پایان با بیان اینکه در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها ۵۵ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار صرف شده است، افزود: برای صرفه‌جویی در مصرف برق، اصلاح تدریجی چراغ‌های روشنایی و کم مصرف‌کردن سیستم‌های روشنایی در پروژه‌های جدید با استفاده از چراغ‌های ال ای دی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});