×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: پیش مقدمه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز، این اداره کل با برپایی میز خدمت سه روزه از روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه لغایت عصر جمعه هفدهم آذر در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شمال کرج واقع در کرج میدان آزادگان بالاتر از دادگستری کرج میزبان مردم عزیز البرز با حضور نمایندگان مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

عبدالله دارایی در ادامه افزود: این اداره کل نیز مانند سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور پاسخگویی به حوزه‌های اشتغال ، کارآفرینی، روابط کار و تعاون پاسخگوی مراجعان عزیز و مردم شریف استان البرز در دومین دور سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان خواهد بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه خاطرنشان شد: سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز به شرح جدول اعلامی استانداری در اماکن مختلف استان پاسخگوی جامعه هدف و مخاطبین خود خواهند بود، دستگاه‌های اجرایی نیز هر کدام متناسب با ماموریت های ابلاغی خدمات خود را به مخاطبین ارائه خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز خاطرنشان کرد: مردم شریف استان دقت داشته باشند متناسب با نوع کار و موضوعی که می‌خواهند پیگیری کنند، طبق آدرس‌های اعلام شده مراجعه کنند تا در فرصت زمانی مناسب بتوانند خدمات خود را از دستگاه تخصصی متناظر دریافت کنند.

عبدالله دارایی در پایان گفت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز، جناب آقای دکتر صولت مرتضوی مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز به استان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});