×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، ابراهیم نوروزی‌فر رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز اظهار داشت: جامعه هنرمندان استان البرز جامعه فرهیخته، توانمند و اثر گذاری است که جلوه‌های هنر آن‌ها نه تنها در استان البرز که در سایر استان‌ها نیز نمایان است و باید با یک برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت، در جهت تبلور هر چه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد هنر در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، افزود: هنرمندان به علت تأثیرگذاری زیادی که در جامعه دارند می‌توانند با خلق آثار فاخر و ماندگار بستر تأثیرگذاری و بصیرت افزایی حداکثری در جامعه را فراهم آورند و فعالیت‌های دشمنان را در این زمینه خنثی سازند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اجرای نمایش هنری و برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان چهارباغ، بیان داشت: یکی از اهداف مهم سازمان بسیج هنرمندان استان البرز تبیین اهداف و ارزش‌های والایی، چون عفاف و حجاب در جامعه از طریق زبان هنر است.

نوروزی فر با اشاره به اینکه بسیاری از هنرمندان فرهیخته استان البرز در استان‌های دیگر فراهم می‌آورند، عنوان کرد: باید بستر فعالیت هنر‌مندان به نحوی شایسته در استان البرز فراهم شود و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز همچنین از رایزنی‌های گسترده با شورای اسلامی شهر کرج در جهت آموزش و توانمندسازی هنرمندان استان البرز خبر داد و تصریح کرد: طی رایزنی و تفاهم نامه اخیر با شورای اسلامی شهر کرج و برخی نهاد‌های فرهنگی هنری به زودی بستر آموزش و توانمندسازی هنرمندان فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سه جشنواره فیلم کوتاه بسیج، جشنواره ادب و جشنواره ادبیات داستانی توسط سازمان بسیج هنرمندان استان البرز، گفت: اختتامیه این سه رویداد طی ماه‌های باقیمانده از سال برگزار خواهد شد.

نوروزی فر همچنین با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان بسیج هنرمندان، خاطرنشان کرد: گردهمایی بسیجیان هنرمند ساوجبلاغ، برپایی جشنواره مالک اشتر، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در چهارباغ، برپایی محفل شعر حمایت از مردم فلسطین در ساوجبلاغ، برپایی شب شعر در مهستان، حضور هنرمندان بسیجی استان البرز در رزمایش اقتدار بسیج از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در هفته بسیج بوده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});